Dutchcowgirls.nl - TV Commercial from marjolijn on Vimeo.
Kamphuis is samen met Johan Voets eigenaar van marketing bureau OKGO: het bureau produceert neverending crossmedia campagnes.
OKGO. THEME SONG from OKGO. on Vimeo.
Laatste feit waarmee ze zich in de kijker speelde als conceptontwikkelaar was de campagne G-Stars New Raw Reporter: door zoveel mogelijk stemmen te verzamelen via YouTube, Twitter, Facebook en Hyves kon je een reis winnen naar de New York Fashion Week (februari 2010) en daar de show van de Gstar Raw collectie verslaan.
Gstars new raw reporter tijdens de London Fashion Week: vormgeving
De vorm is een YouTube filmpje, gemaakt door Nylon TV. Snel gemonteerd, lekker muziekje, lijkt geïmproviseerd, speels. De functie: informeren en oproepen tot actie. De wedstrijd om de G Stars New Reporter. Practisch: aangetroffen op YouTube, in 2 minuten in het Engels. Voorstelling concreet: een mooie jongedame, wit gekleed, veel mooie sieraden, zit in een witte ruimte op een hemeldbed met laptop, om haar heen luxe, maar wel redeluk verantwoord (cerial!) voedsel. Betekenis: het is Peaches Geldof (dochter van Bob), celebrity, model, ze zoekt jou, de nieuwe reporter voor Gstar Raw.De beoogde boodschap: doe mee fashion-lovers! en de actuele boodschap vallen samen. Het is een geslaagde oproep.
Deze campagne werd bekroond met een Zilveren Spin Award 2009 vanwege de integratie van burgerjournalistiek en online media.De stichting Zilveren Spin Award heeft als doel: het stimuleren van creativiteit (en daardoor effectiviteit) in interactieve communicatie.
Ze was vorig jaar Online Media Vrouw, een Adward uitgeroepen door Online Marketing Group OMG en Interactive Advertising Bureau Nederland IAB.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten